Licență și Disertație

Examenul de finalizare studii de licență/ disertație iulie 2025/ feb. 2026

 

Anunțuri

Metodologia de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare

 

Pentru a putea participa la examenele de finalizare a studiilor, sesiunea IULIE 2025/ FEB. 2026, absolvenții se vor înscrie la secretariatul facultății (Sala TII10). 

 
I. Alegerea temei și a unui profesor coordonator
Termenul pentru depunerea Cererilor de alegere a temei de licență/ disertație și a cadrului didactic îndrumător pe adresa de e-mail a Secretariatului Departamentului de Științe Sociale și ale Comunicării (liliana.tudose@unitbv.ro) este 15 noiembrie 2024.
 
Prima etapă licență
În perioada 13.01.2025-20.01.2025 absolvenții trebuie să depună personal la secretariatul facultății (sala TII10) următoarele documente: Lista documente înscriere secretariat facultate
Mai jos găsiți toate formularele necesare înscrierii în prima etapă licență (fișiere .pdf și editabile)
Cerere tip de înscriere la examen
 
A doua etapă licență
În perioada 20.01-27.01.2025 se vor încărca următoarele documente pe platforma e-learning (https://elearning.unitbv.ro/):
- Declarație privind originalitatea lucrării de licență (din dosarul de la secretariat)
- Consimțământ pentru înregistrarea evaluării online (din dosarul de la secretariat)
- Declarație pe proprie răspundere privind prelucrarea datelor cu caracter personal (din dosarul de la secretariat)
- Proba 1 și Lucrarea de licență în format .pdf
- Prezentarea PowerPoint a Probei 1* și a lucrării de licență
*Notă: la programul de studii Asistență socială, nu trebuie încărcată pe platforma de e-learning prezentarea PowerPoint pentru Proba 1 privind evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate.

Prima etapă disertație
În perioada 13.01.2025-20.01.2025 absolvenții trebuie să depună la secretariatul facultății (sala TII10) următoarele documente: Lista documente înscriere secretariat facultate
 
 
A doua etapă disertație
În perioada 20.01-27.01.2025 se vor încărca următoarele documente pe platforma e-learning (https://elearning.unitbv.ro/):
- Declarație privind originalitatea lucrării de disertație (din dosarul de la secretariat)
- Consimțământ pentru înregistrarea evaluării online (din dosarul de la secretariat)
- Declarație pe proprie răspundere privind prelucrarea datelor cu caracter personal (din dosarul de la secretariat)
- Lucrarea de disertație în format .pdf
- Prezentarea PowerPoint a lucrării de disertație

III. Susținerea examenului de licență feb. 2025  
 
Anunț: Perioada de susținere a examenului de licență este 1.02-7.02.2025. Programarea pe programe de studii este următoarea:
 

Program de studii de licență

PROBA 1: EVALUAREA CUNOŞTINȚELOR

FUNDAMENTALE ŞI DE SPECIALITATE

PROBA 2: PREZENTAREA ŞI SUSȚINEREA

LUCRĂRII DE LICENȚĂ

Sociologie 

 4 februarie 2025 - TII8  6 februarie 2025 - TII6

Resurse umane 

 3 februarie 2025 - TII7  5 februarie 2025 - TII7

Asistență socială  

 5 februarie 2025 - TII6  7 februarie 2025  - TII6

Comunicare și relații publice  

 3 februarie 2025 - TII8  5 februarie 2025 - TII8

 Media digitală

 3 februarie 2025  - TII8

 5 februarie 2025 - TII8

 *  programarea candidatilor pe ore se va afisa pe platforma e-learning
 

III. Susținerea examenului de disertație feb. 2025
Anunț: Perioada de susținere a examenului de disertație este 1.02-7.02.2025. Programarea pe programe de studii este următoarea
 

Gestiunea campaniilor de imagine 3 februarie 2025 - TII8

Asistenta si dezvoltare comunitara 1 februarie 2025 - TII8

Gestiunea si dezvoltarea resursei umane 5 februarie 2025 - TII7

*  programarea candidatilor pe ore se va afisa pe platforma e-learning


Anunț important in atenția studenților din anii terminali (licență și master) - Pentru a finaliza studiile și a evita situația de repetenție sau exmatriculare este necesar ca studenții din anii terminali (licență și master) să fie promovați la toate disciplinele din Planul de Învățământ, inclusiv la “Practică și proiect de licență” (anul III, sem. II) sau “Elaborarea lucrării de disertație” (anul II, sem. II).

Pentru informații suplimentare consultați tutorii de an/ coordonatorii de program și Secretariatul Facultății.

Despre plagiat

În facultate vei scrie lucrări, vei redacta proiecte și vei da examene. Toate aceste texte vor reflecta nu numai nivelul tău de pregătire sau cunoștințele pe care ți le-ai însușit, ci și personalitatea ta și capacitatea de a comunica convingător și în propriile cuvinte ceea ce știi.

În toate aceste situații, trebuie să te asiguri că fiecare idee sau expresie care nu îți aparține este atribuită celui care a creat‑o.

Fie că este vorba despre un text deja publicat, ideile unui coleg sau ale unui profesor, un curs, un articol sau o carte, un rezumat de pe internet, însușirea muncii altei persoane, fără indicarea corespunzătoare a sursei, este considerată plagiat și este inacceptabilă la universitate, indiferent dacă o faci intenționat sau din neglijență. Obișnuiește-te să ții o evidență strictă a surselor tuturor ideilor și formulelor pe care le întâlnești și pe care vrei să le folosești în textele și lucrările tale. Astfel vei fi întotdeauna mândru de munca ta, de lucrurile pe care le-ai învățat și îți vei descoperi gândirea proprie. Facultatea te va încuraja și te va ajuta.